“Incoop és una cooperativa de treball i de consum sense ànim de lucre i amb més de 28 anys d’experiència, que té per missió generar, dissenyar, gestionar i desenvolupar projectes i serveis educatius, culturals i socials, acompanyant i assessorant entitats, col·lectius i persones, generant espais que contribueixen al seu creixement, durant tot el cicle de vida, contribuint a la transformació social”

L’infant és únic i el considerem protagonista del seu propi aprenentatge: autònom, lliure, actiu, ple de curiositat i coneixement, competent i capaç d’observar, d’analitzar, relacionar-se, pensar i decidir.

Considerem que cada infant porta uns coneixements previs, una curiositat per descobrir i una potencialitat. L’entenem no de forma individual, sinó com a ésser connectat: connectat amb els iguals i amb una família, que també s’interconnecta amb la resta d’àmbits socials que interactuen d’una manera o altra amb aquest infant. Un nen o nena capaç coneix les seves habilitats però també les seves limitacions. Aquests coneixements previs que els infants ja tenen i que han anat construint amb el temps i a través de les seves experiències, són la base a partir de la qual interpretaran la nova informació que els vagi arribant.

QUÈ VOLEM FER?

Les bases psicopedagògiques del constructivisme. L’infant no és un mer receptor sinó el protagonista actiu dels seus aprenentatges.
Acompanyar, estimular i fomentar la seva autonomia, aprenentatges significatius.
Treballar en dinàmiques inclusives, cada infant és diferent i treballem a partir de la diversitat.
Experimentació i descoberta i socialitzar l’Infant en entorns complementaris als familiars.
Ens organitzem d’acord amb els principis d’educabilitat, educació inclusiva, democràtica, aconfessional, coeducadora, integradora i respectuosa amb la diversitat; l’educació per la igualtat i no sexista, no discriminatòria i arrelada al seu entorn.

QUÈ NO VOLEM FER?

Treballar en metodologies úniques que no respectin la diversitat.
Els infants no son adults, no esperem respostes adultes que no corresponguin a la seva edat.
Treballar en models familiars únics basats només en la familia tradicional.
Implementar models culturals i religiosos únics, la diversitat és un valor afegit en l’aprenentatge.
implementar models educatius sexistes, que discriminin per gènere.

COM HO FEM?

La vida quotidiana és la pedagogia que promou el dia a dia dels nostres serveis. Totes les situacions i vivències quotidianes a la llar d’infants poden ser educatives i, per tant, estan previstes i considerades com a tal.

SERVEIS QUE OFERIM

Cada un dels serveis que oferim tenen com a eix principal l’infant competent, protagonista del seu propi aprenentatge, amb una actitud activa i amb curiositat per aprendre.

Gestió de Serveis

Consultoria i Asessorament

Programes de Formació

Elaboració de Projectes

Gestió Laboral

Serveis a mida

Totes les Escoles Bressol que gestionem passen les auditories de qualitat, en relació a la norma ISO 9001/2015, any rere any amb la certificació de l’empresa SGS.

CONTACTA AMB NOSALTRES PER TOT EL QUE CREGUIS QUE ET PODEM AJUDAR