La nostra experiència al teu servei...
El nostre procés d’acompanyament i assessorament als nostres clients segueix aquest guió de treball i aquestes tarifes:
Quins són els nostres clients?
Qualsevol col·lectiu, entitat, associació, fundació, empresa, cooperativa o administració o persona.
Què fem per a tu, en què et podem assessorar?
- Construcció d’estratègies d’intervenció i metodologia i tipologia d’activitats.
- Redacció de projectes d’impacte social i transformació.
- Disseny de mecanismes i eines d’avaluació, mapa d’indicadors.
- Organització empresarial per procesos.
- Processos de definició de Plans Estratègics.
- Redacció de Subvencions.
- Buidatges de plecs / redacció de plecs tècnics i administratius.
- Treballs de camp, Estudis de mercat i prospeccions.
- Disseny d’esdeveniments.
Quins són el nostre àmbit d’intervenció?
- Àmbit socioeducatiu.
- Escola bressol i petita infància.
- Gent gran.
- Col·lectius vulnerables.
- Mediació i intervenció comunitària.
- Cooperativisme.
- Sostenibilitat.
Com funciona l’assessorament?
A Incoop estudiem cada cas i donem una resposta única i personalitzada, però podem, en temes generals, explicar-vos la dinàmica de funcionament dels nostres assessoraments:
Primera entrevista:
Sempre comencem amb una primera entrevista entre les dues parts en què el client ens explica el que necessita i que espera obtenir en finalitzar el procés.
En aquest punt intentarem obtenir el màxim d’informació per poder valorar el cas i elaborar un pressupost i pla de treball acurat.
Aquest primer contacte és gratuït i és bàsicament un recull d’informació per part d’Incoop.
Informe bàsic:
El client rebrà un informe bàsic de resposta que conté un primer abordatge genèric del tema plantejat on s’apunten les primeres conclusions sobre el cas i un pla de treball detallat de productes (resultats), terminis i un pressupost de l’assessorament.
Aquest primer informe bàsic, ja pot ser útil com a assessorament bàsic, però insuficient si el que es vol és un assessorament en profunditat o producte acabat. Aquest informe bàsic tindrà un cost de 70 € més IVA com a mínim.
Pla d’Assessorament i Producte RTBU final:
Obtenció d’un producte RTBU (Ready to be use), un assessorament amb profunditat que contempla tots els aspectes necessaris definits pel client, un projecte redactat segons les especificacions i les bases reguladores o plecs… En aquest cas per valorar el cost del servei s’ha de tenir en compte que: Preu hora de treball tècnic 35 € (àmbit Metodologia Pedagògica, Comunitària, Cooperativista) Peu hora tècnica especialitzada (àmbit laboral i àmbit econòmic) 40 € l’hora Preu hora tècnica jurídica 120 €. Preu informe final d’entrega mínim 100 €. Els preus no inclouen l’IVA Moltes gràcies,
Quins són els nostres límits, en què no et podem ajudar?
- No podem ajudar-te si l’encàrrec entra en conflicte amb la tasca de la mateixa Cooperativa.
- Si ets una administració i vols ajuda en la redacció de plecs per a un contracte al qual la Cooperativa voldrà licitar posteriorment.
- Si ets una empresa que competeixes directament amb Incoop en el lliure mercat de les licitacions.
- Si ens vols contractar la redacció d’una subvenció a la qual Incoop també vol presentar-se.