Serveis

Més de 30 anys al servei de les persones

LICITACIONS PÚBLIQUES I PRIVADES

Donem servei a la ciutadania a través de la gestió de projectes que hem guanyat en concursos…

Concursem en les licitacions públiques i privades on hi tenim solvència tècnica i econòmica.  A les que ens conviden o escollim participar. Vetllem per presentar-nos a concursos on el licitador ha tingut cura a l’hora de redactar plecs i ofereix un concurs que prima la qualitat per damunt del preu i on es contemplin mesures de contractació sostenibles i socialment responsables. Fugim de subhastes i licitacions abusives cap a treballadores, usuàries i empreses.

PROJECTES PROPIS DE LA COOPERATIVA (EspaiTRES)

EspaiTRES: Espai per a la Transformació, la Recerca i l’Emprenadoria social. 

A través del nostre laboratori d’Idees i Innovació desenvolupem i portem a terme idees i projectes d’intervenció seguint els preceptes de la nostra missió fundacional i ho fem cercant finançament privat, mecenatge, subvencions i l’aplicació de fons propis generats per altres línies de negoci per tal de transformar la societat des de la nostra pròpia autonomia i sense més tutela i limitació que els nostres valors, estan connectats al món, teixint aliances amb altres entitats i col·lectius i fomentant el talent personal intern i extern a la Cooperativa.

ASSESSORAMENT A COL·LECTIUS / ENTITATS / PERSONES

Ajudem a col·lectius, entitats i persones assessorant-los en la construcció d’estratègies d’intervenció i redacció de projectes d’impacte social i transformació en el camps on tenim expertesa:

  • Àmbit socio-educatiu.
  • Escola Bressol i petita infancia.
  • Gent Gran i col·lectius vulnerables.
  • Mediació i Intervenció Comunitaria.
  • Cooperativisme 

Realitzem estudis, prospeccions, treballs de camp, redacció de projectes i presentació de subvencions per a tercers, sempre que no entrem en conflicte amb la tasca de la pròpia Cooperativa.

GESTORIA LABORAL I SELECCIÓ DE PERSONES

Tenim un potent sistema digital de selecció amb una web que visten més de 100.000 persones que busquen feina.

Incoop gestiona més de 800 contractes laborals a l’any. Fruit d’aquesta experiència, oferim a entitats i col·lectius els servei de gestoria laboral (realització de nòmines i consultoria laboral). També podeu contractar la elaboració d’un procés de selecció: des de la publicació de l’oferta als nostres canals, el filtrat de CV i la selecció (Realització d’entrevistes i realització i correcció de proves tècniques per perfil). Com a resultat final obtindreu 3 candidats/des vàlides per a la vostra organització en el temps pactat.

L'AGÈNCIA D'INCOOP

Busques allotjament o solucions de mobilitat per a les teves activitats i temps lliure? Vols que t’ajudem a crear i gestionar el teu esdeveniment? Contacta amb nosaltres en som experts!

L’Agència d’Incoop neix, ara fa molts anys, com a resposta a les necessitats de consum dels nostres socis i sòcies. Actualment, l’Agència dóna servei tant a socis i socies d’Incoop com al públic en general i a altres empreses i entitats. Principalment el que fa l’Agència és subministrar recursos d’allotjament (Cases de colònies i terrenys d’acampada) mobilitat (autocars i lloguer de vehicles sense conductor), marxandatge i organització d’activitats i esdeveniments. 

Vull un pressupost!

Contacta amb nosaltres per sol·licitar un pressupost d’un dels nostres serveis per cobrir les teves necessitats. Et volem ajudar!