Activitats educatives socials i de lleure per a totes les edats
Desenvolupament i creixement personal a través del joc, l’oci i les relacions socials
El temps de lleure és un espai de qualitat i d’alt valor educatiu per a fomentar entre infants, adolescents, joves i adults oportunitats d’aprenentatge úniques. Un espai de relació i convivència necessari per adquirir la maduresa emocional per una vida plena i gaudir de preuats moments de diversió.
El temps de lleure és un dret fonamental de les persones!
Educació 0-3 anys: Escoles Bressol i serveis familiars
Un espai segur i confortable perquè l’infant es senti acompanyat i estimat.
Una educació inclusiva, democràtica, aconfessional, coeducadora, integradora i respectuosa amb la diversitat. Amb un tracte igualitari i sense connotacions sexistes ni discriminatòries. Un projecte arrelat i respectuós amb el seu entorn.
Actuacions d'orientació escolar en programes de segones oportunitats
El reptes d’aconseguir l’èxit educatiu i la lluita contra l’absentisme i l’abandonament escolar.
Els nostres programes d’absentisme i els de segones oportunitats contribueixen, sigui quina sigui la seva procedència social, econòmica i/o cultural, que les persones puguin formar-se per afrontar una futura vida laboral amb èxit.
Disseny i actuacions en promoció cultural i social
La Cultura és el pilar invisible que sosté a una societat, l’educa i la fa més rica i diversa.
Entenem la cultura com la manera d’adaptar-nos, expressar-nos, organitzar-nos i entendre el món. Com explicar-nos, imaginar-nos i relacionar-nos. Una Cultura global que es nodreix de les diferències social i ens permet reconèixer i apropar-nos als demés. Defensem les tradicions pròpies i estem oberts al món per compartir, cooperar i créixer, enfortint la Comunitat i la nostra identitat.
Accions i intervencions comunitàries, infància i joventut
Fermentum pretium eros – euismod mauris lorem ipsum eget celerisque sapien.
Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus. Phasellus fermentum pretium eros, ut faucibus velit auctor eget. Vestibulum semper pharetra.
Curabitur cursus sapien sed porta dapibus. Quisque quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien.